קידום אתר אורגני (טבעי) באמצעות אתר וורדפרס

קידום אתר בגוגל

קידום אתר אורגני הוא תהליך אופטימיזציה של אתר אינטרנט עבור מנועי חיפוש. תהליך המיועד להשיג מיקום טבעי בדפי תוצאות חיפוש של מנועי חיפוש באינטרנט.

הקו המנחה בקידום אתרים אורגני הוא שקהל היעד הראשי הוא הקורא האנושי ורק אחר כך מנועי החיפוש.
זו ההתייחסות שמבקשים מאיתנו מנועי חיפוש!

כיצד מבצעים קידום אתר אורגני?

  • בודקים מילות מפתח רלוונטיות לתחום בו עוסק האתר באמצעות כלים המיועדים לקידום אתר כמו הכלי של גוגל: https://www.google.com/trends
  • עושים שימוש במילות המפתח בכתיבת התכנים באתר.
  • יוצרים קישורים פנימיים בין תכני האתר ובין תכני האתר לאתרים חיצוניים.
  • כותבים תוכן רלוונטי לקהל היעד של האתר ושל תוכן העמוד הספציפי באתר!

כיצד מבצעים קידום אתר אורגני באתר וורדפרס?

סוגי תכנים המשמשים לקידום אתר

  • עמודי מידע [השתמשו בעמודים בוורדפרס – ראו מאמר] כמו:
    o אודות – העמוד הראשון אליו נכנס הגולש באתר אליו הוא מתוודע לראשונה
    o עמודי תוכן אודות תכנים מובילים באתר
    o עמודי שירותים
    o עמודי מוצרים
    o צור קשר
    o ועוד
  • מאמרים [השתמשו בפוסטים בוורדפרס – ראו מאמר] – הוספת מאמרים לכל תחום בו עוסק האתר. בדרך כלל אתם מכירים טוב את קהל היעד שלכם. כתבו מאמרים מעניינים שידוע לכם שקהל היעד שלכם מחפש. כתבו את המאמרים באופן טבעי – זוהי מהות קידום אתר אורגני=טבעי.
  • שאלות ותשובות [אפשר להתקין תוסף מתאים של וורדפרס] – צורת כתיבה של תכנים קצרים ותמציתיים העונים על שאלות הקשורות בתחום האתר / השירותים של האתר. גם כאן אפשר לקבל את הרעיונות לשאלות מקהל היעד אותו אתם מכירים.
  • חדשות – חדשות האתר או חדשות מהתחום. הוסיפו מדור חדשות אך ורק אם תעדכנו את המדור באופן קבוע ותכוף [כיום מקובל להשתמש בדף פייסבוק. קובעים מיקום באתר בו יופיעו העדכונים מפייסבוק באופן אוטומטי]
  • תמונות – ישנם כללים להטמעת תמונות באתר אינטרנט אשר תורמים רבות לקידום האתר. [הדרכה להוספת תמונות באמצעות עורך התוכן של וורדפרס (סעיף 5 רלוונטי לקידום אתרים)].

עריכת תוכן מקצועית – קידום אתר באמצעות קוד האתר

מדדים המשפיעים על דירוג עמוד בתוצאות חיפוש במנועי חיפוש

כל אחד מהמדדים הכרחי. האחד לא משפיע כשהאחרים לא מתקיימים.

  • כמות: ככל שיוצגו באתר יותר תכנים, האתר יקודם יותר בתוצאות דפי החיפוש במנועי חיפוש.
  • רלוונטיות: ככל שהתכנים יהיו יותר רלוונטיים לנושא בו עוסק האתר, האתר יקבל דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
  • איכות: ככל שהמאמרים יהיו יותר אכותיים וככל שהאתרים אליהם מופנים הקישורים מהאתר יהיו יותר איכותיים, האתר יקבל דירוג גבוה יותר בדפי תוצאות חיפוש של מנועי חיפוש באינטרנט.

בכל פעם שאתם מוסיפים תוכן חדש פרסמו אותו ברשתות החברתיות.

אתר טבעו להתפתח ולהתחדש בהתאם לשינויים בתכנים ובמגמות בשוק.

בקרו בעמוד שלנו בפייסבוקועשו לנו לייק 🙂

 

נושאים נוספים