מאמר זה מצביע על מגוון אפשרויות של קידום באינטרנט על מנת שתוכלו להגיע לנוכחות משמעותית של העסק שלכם באינטרנט ותעקפו את המתחרים.
2020 – WhatsApp BUSINESS כוכב עולה – עקבו אחר ההתפתחויות!
תוצאות חיפוש בגוגל
שמתם לב שכאשר אתם מבצעים חיפוש בגוגל אתם מקבלים בנוסף לקישורים לאתרים, תוצאות של תכנים נוספים?
קישורים לסרטים, לתמונות, לחדשות, לציוצים (בטוויטר), למפות, לגוגל עסקי.
כדי לצפות בתוצאות חיפוש מגוונות רשמו לדוגמא בחיפוש בגוגל "ליאונרד כהן". התוצאות שתקבלו הן: קישורים לסרטים, קישורים לתמונות, קישורים לחדשות (תוכלו לזהות לפי זמן הפרסום שמופיע לצידן), קישורים לסרטים ולערוצי מוסיקה.
אם תחפשו תחום אחר שלא קשור למוסיקה, התוצאות יהיו שונות ואם זהו עסק לעיתים הוא יופיע במפה.
לאחר קריאת מאמר זה על קידום באינטרנט גם אתם תדעו כיצד להגיע ללקוחות נוספים באמצעות נוכחות מגוונת בתוצאות החיפוש ובאמצעות חשיפה במדיה החברתית.
* טיפ: חפשו היכן המתחרים שלכם לא מופיעים והציגו נוכחות במקומות אלו.
בניית אתרים
פעם (וזה לא היה מזמן), בניתי אתרים לפי הכללים הנכונים למנועי חיפוש והאתר הופיע במילות החיפוש המובילות בעמוד הראשון, מקסימום השני, מאחר והיה בנוי נכון ומעוצב נכון.
עדיין יש מושגים באתרים שבניתי שמופיעים בעמוד ראשון בגוגל למרות שלא נעשתה עבודת קידום על האתר.
[לאחרונה (ספטמבר 2020) התקשר אלי לקוח שבניתי לו אתר לפני 3 שנים כדי לקדם את האתר שלו וכשהתחלתי את העבודה ועשיתי מחקר מילות מפתח, הסתבר שמילות חיפוש רבות הגיעו למקום ראשון בגוגל בלי שנגע באתר משך אותן שלוש שנים. הדבר מוכיח שבראש ובראשונה אתר האינטרנט שלכם צריך להיות מקצועי!]
קראו את המאמר איך בונים אתר אינטרנט
המתחרים שלכם מופיעים בתוצאות חיפוש מגוונות וחשוב לגוון.
נדרשת עבודת קידום אתרים ונוכחות נוספת באינטרנט כדי לעקוף את המתחרים שלכם בתחום ולהגיע ראשונים ללקוחות חדשים.
קידום אתרים באינטרנט
גם אם הקדשתם זמן לעדכון וקידום האתר שלכם ו/או השתמשתכם לצורך כך בשירותי מומחים, הנכם צריכים לפרסם במדיות נוספות (סרטים, תמונות ועוד) ובמדיות חברתיות.
איך מגוונים?
פרסום במדיות נוספות באינטרנט
גוגל לא רק מנוע חיפוש.
גוגל מציע מדיות נוספות לפרסום כ YOUTUBE ו GOOGLE MY BUSINESS.
קישור מאתרים אלו לאתר שלכם ומהאתר שלכם למדיות הנ"ל ו/או הטמעתן באתר שלכם עוזרות לקידום.
כיצד?
* ראשית פתחו חשבון בגוגל, או כנסו לחשבון קיים.
YOUTUBE
הנכם יכולים להיכנס לעמוד https://www.youtube.com/t/about
ולמצוא כלים מצויינים בהם אתם יכולים להעזר על מנת לקדם את העסק שלכם. למשל פתיחת עמוד אישי ובלוג לצד הסרטים שאתם מעלים.
תוכלו למצוא ב YOUTUBE הוראות כיצד ליצור סרט בעצמכם וגם כיצד להציגו באתר שלכם. לחילופין תוכלו להשתמש בשירותי הפקת סרטים מקצועיים.
GOOGLE MY BUSINESS
GOOGLE MY BUSINESS או גוגל לעסק שלי מציג בפניכם את אפשרויות הפרסום כבר בכניסה: https://www.google.com/business/
כמה הקלקות והעסק שלכם או השירותים שאתם מספקים רשומים במפה. גם כלי זה עוזר לקידום ובעיקר לקידום מקומי.
* כניסה לשתי המדיות הנ"ל מתאפשרת באמצעות חשבון גוגל.
זה הזמן למי שאין לו חשבון בגוגל לפתוח חשבון ולגלות עולם שלם מעבר למנוע החיפוש המוכר:
- GMAIL
תוכנת דואר אלקטרוני GMAIL, בה תוכלו להטמיע כל כתובת דואר אלקטרוני שברשותכם. - לוח שנה בעל אפשרויות מגוונות
- גלריית תמונות
- GOOGLE DOCS המקבילה לוורד
- ועוד
שימוש במדיות חברתיות
המדיות המובילות כיום הן FACEBOOK, TWITTER ו- LINKEDIN ומי שמתקדמת במהירות מסחררת היא INSTEGRAM
- FACEBOOK
התחילו בפייסבוק. מדיה חברתית מובילה.
בין אם אתם כבר רשומים בפייסבוק או שזה עתה נרשמתם, פתחו "PAGE" לעסק שלכם או לשירותים שאתם מספקים.כתבו בו תכנים מעניינים ושילחו לחברים או חשפו אותו בעמודים באינטרנט על מנת שגולשים יהפכו ל"מעריצים" שלכם.גולשים אלו יחשפו אתכם לחברים שלהם והלאה. חשיפה גדולה מאד.כשגולש לחץ על כפתור "LIKE" באנגלית או "אהבתי" בעברית הוא הופך ל"מעריץ" שלכם וחברים שלו רואים זאת ומצטרפים גם כן.
פייסבוק כלי חזק ומהווה כלי משלים וגם תחרותי לגוגל (בשיתוף פעולה עם מנועי חיפוש נוספים). - LINKEDIN מדיה חברתית שמהווה כלי לשיתופי פעולה עסקיים.
- TWITER מדיה חברתית שמהווה כלי לחדשות קצרות.
- INSTEGRAM מדיה חברתית שמבוססת על תמונות. את פייסבוק מעדכנים דרך אינסטגרם.
שימו לב! האפשרויות משתנות כל הזמן כמו שמבנה הדפים של פייסבוק משתנה כל הזמן.
טיפ: באם קצר זמנכם, הנכם יכולים לפתוח חשבונות בכל השלושה ולעדכן בצורה אוטומטית את לינקדאין וטוויטר דרך פייסבוק. כמובן שהאפקט קטן יותר בדרך כלל מאחר ויש מקום לכל אחת מהמדיות ואפשרות שימוש שונה.
אם בעבר כתבתם מאמרים באתר שלכם ו/או בבלוגים ובאתרים שמתמחים במאמרים, כיום אתם יכולים לכתוב מאמרים ולעדכן תכנים ברשת רחבה יותר של אתרים מתמחים ורשתות חברתיות ולהגיע ללקוחות שלאו דווקא חיפשו את השירותים שלכם.
מה ההבדל בין קידום לחשיפה?
- קידום
תוצאות חיפוש של שירות או מוצר מסויים. תוצאות חיפוש של מושג. של מילת מפתח.
גולש מגיע לדף שלכם באינטרנט לאחר שחיפש מושג מסויים, לאחר שחיפש שירות או מוצר. נקודת הפתיחה היא טובה! הגולש מחפש אתכם.
הסיכוי להמרת הגולש ללקוח גדול. התנאי הוא שהעמוד אליו הגיע הגולש ייצור את ההמרה הזו מגולש ללקוח. העמוד צריך להיות מקצועי. בשפה מקצועית מעודד המרה.
קידום אורגני לא חייב להיות איטי. שאלו אותי כיצד. קידום ממומן מיידי אולם אחוז ההמרות בו קטן יותר.
כשהמושג שאתם מקדמים מופיע בתוצאות אורגניות ולא ממומנות הגולש משער שאתם ותיקים וטובים בתחום שלכם ואחוז ההמרה גבוה. - חשיפה
כל חברה וגם כל אחד מכם הוא מותג.
כדי שלקוחות פוטנציאלים יגיעו אליכם, אתם צריכים להחשף בפניהם וכמה שיותר יותר טוב. אחוז ההמרה מגולש ללקוח קטן יותר ולוקח יותר זמן. בסופו של דבר אתם ו/או מה שאתם מספקים הופך להיות מוכר ומפורסם. סלב 🙂 ואז נזכרים בכם כשחושבים על צורך שאתם מספקים. עם הזמן והחשיפה יש יותר סגירת עסקאות.
חזרה לנושא בו התחלנו – תוצאות חיפוש בגוגל. פרסום באינטרנט לא מחליף אתר שהוקם כמה שיותר מוקדם. לוותק האתר ולאמינות שלו (אתר מקצועי) חשיבות רבה בקידום העסק שלכם הן בפני הלקוחות והן בפני גוגל. גולש שמוצא את האתר שלכם כשחיפש מושג באינטרנט יודע שמדובר בעסק רציני!
לשם כך אנחנו מספקים את שירותינו ובראש ובראשונה קידום אתרים.שירות של בניית אתר, ניתן בשילוב עם קידום אתרים.
שאלו אותי כיצד. התקשרו עוד היום:
054-4772153