בניית אתר לעסק

בניית אתר לעסקבניית אתר לעסק מהווה מרכיב חיוני במערך השיווק.

במאמר זה אני מסבירה מדוע יש לתת קדימות לבניית אתר עצמאי לעסק  במערך השיווק ולמה לבחור באתר עצמאי הבנוי על קוד פתוח כמו וורדפרס.

למה אתר אינטרנט עצמאי מקדם את העסק ומשדר אמינות יותר מתוכן שמוצג באינדקס או במדיה חברתית.

ולמה בניית אתר לעסק היא בקדימות ראשונה והאחרים משמשים כדי לקדם את האתר.

ההשוואה במאמר היא בין שלוש אפשרויות:

  • בניית אתר עצמאי לעסק
  • בניית אתר באינדקס כדפי זהב, בזק או אינדקס מקצועי לתחום שלך
  • בניית עמוד רשתות חברתיות כפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד.

אם אתם מתעניינים במחיר אתר לעסק ראו כמה אפשרויות כאן: מחיר בניית אתרים.

קביעות ואמינות אתר אינטרנט עצמאי לעסק

אתר שקיים לאורך זמן ובאותה כתובת (www.YourName.com) משדר אמינות כמו עסק שקיים לאורך זמן, גם אם תכניו קבועים כאתר תדמית או שתכניו משתנים בהתאם למטרת האתר או לשינויים בעסק.

לעומת זאת, אתר שנבנה על גבי אינדקס או על גבי פלטפורמה של חברה עצמאית – היום האתר מוצג תחת כתובת אחת ומחר תחת כתובת אחרת והקידום נפגע ונוכחות העסק באינטרנט יכולה להעלם. כמו כן אפשרויות ההתאמה לצרכי העסק מוגבלת.

לגבי מדיה חברתית – היום מדיה החברתית אחת מובילה, מחר תחליף אותה אחרת. אם השקעת במדיה מסויימת שנעלמה או שהשימוש בה פחת, ההשקעה שלך יורדת לטמיון.

לדוגמא היום אינסטגרם עוקף את פייסבוק. או ראו את הפלטפורמה של בניית אתרים של גוגל. היתה אחת שהפסיקו לפתח והיום יש אחרת ופחות מתקדמת. או כמו שגוגל הכריזו לפני כמה חודשים ש  +Google כבר לא קיימת.

בניית אתרים לעסקים בהתאמה לכל המסכים, גם לנייד

אתר אינטרנט לעסק צריך להתאים לכל המסכים כולל מסך של טלפון סלולרי.

למעשה הרוב גולשים כיום באינטרנט דרך הנייד.

אתר שנבנה על גבי אינדקס לא תמיד מתאים לנייד.

לפעמים יציעו לך אתר נוסף שמתאים לנייד, הוצאה נוספת ומיותרת.

ולגבי מדיה חברתית? מבנה האפליקציה והתצוגה במדיה חברתית משתנה בלי שליטה שלנו. מיקום התוכן שהעלנו משתנה כל כמה זמן בהתאם לשינויים בתצוגה.

שליטה בקידום העסק

באתר עצמאי לעסק שלך אתה שולט. גולש שמעוניין לחזור לתוכן בו צפה, ימצא אותו באותה כתובת.

נציין שאחד הגולשים שתר אחר האתר שלך הוא גם הגולש הגדול מכולם, גוגל.

גודל מעדיף אתר עצמאי ואמין ומקדם אותו על פני המתחרים. כבר אמרנו אמינות? גוגל גם מעדיף את WordPress שזו הפלטפורמה העיקרית בה אנחנו משתמשים לבניית אתרים. קראו כאן מה זה וורדפרס ולמה לבחור בוורדפרס.

עם הזמן, אם האתר נבנה בהתאמה למנועי חיפוש ולגולש, מושגים מסויימים יוצגו בעמוד ראשון בגוגל.

לעומת זאת באתר שנבנה באינדקס, אפשרויות הקידום של העמוד משתנות ומותאמות לצרכי האינדקס ולא לצרכיך.

ומדיה חברתית? גם כאן אפשרויות הקידום של העמוד משתנות ומותאמות לצרכי המדיה ולא לצרכיך.

את אתר האינטרנט אנו משדרגים ומשפרים עם הזמן כשהלקוח מול עינינו. בשדרוג המדיה החברתית יש סיבות נוספות ואחרות ולא דווקא עם התייחסות ללקוח שלנו.

השיווק בתשלום במדיה החברתית כן מתאים ללקוח אולם לא תמיד אנחנו מעוניינים בשיווק בתשלום במדיה החברתית. וגם, השיווק הוא נקודתי וזמני לא כמו אתר אינטרנט שמשרת אותנו 24/7 ללא תשלום נוסף.

אתר אינטרנט ללא הגבלה, ללא תשלום נוסף

באתר אינטרנט עצמאי לעסק שלך אפשר להוסיף עמודים וקבצים ללא הגבלה.

לעומת זאת באתר דרך אינדקס יש הגבלה על מספר העמודים או שיש צורך לשלם עבור עמודים נוספים. ולעיתים יש גם הגבלה על התצוגה של העמודים והעיצוב שלהם.

במדיה חברתית הכתובת של התוכן שהוספנו משתנה  חדשות לבקרים, אין לנו שליטה עליה וגם הגולש לא תמיד ימצא את התוכן באותו מקום בו הצגנו אותו קודם.

סיכום היתרונות בבניית אתר אינטרנט לעסק על גבי קוד פתוח ובכתובת ייחודית וקבועה:

שליטה בשיווק
באתר אינטרנט עצמאי לעסק שלך השליטה בידך – בטכנולוגיה,  בתכנים ובקידום ושיווק של העסק שלך.

קדימות בקידום בגוגל
לרוב אני ממליצה לבנות אתר שמבוסס על קוד פתוח. גוגל גם נותן קדימות לקוד פתוח. את רוב האתרים אנו בונים עם מערכת ניהול תוכן  WordPress שמבוססת על קוד פתוח.

עצמאות
האתר הוא נכס  שלך. אם מחר תחליט לשנות את הפלטפורמה עליה בנוי האתר, או אם תהיה מעוניין לשנות את מקום אחסון האתר, אתה לא תלוי בחברה זו או אחרת.

לעומת זאת באתר שנבנה בתוך אינדקס או מדיה חברתית,  אתה לא יכול לקחת את העיצוב והתוכן כמקשה אחת כנכס שלך. הכל מחובר לפלטפורמה ולשרת עליו ממוקם האתר / התוכן.

מה לעשות?
  1. להקים אתר אינטרנט עצמאי לעסק. המחיר לא בשמים. ראה מחירון בניית אתרים בוורדפרס.
  2. להוסיף קישור לאתר באינדקסים כמו דפי זהב ובזק.
  3. להציג את העסק והאתר במפות של גוגל.
  4. להוסיף פרטים וקישור לאתר באינדקס אמין בתחום העיסוק שלך.
  5. לפתוח עמודים במדיות חברתיות : FACEBOOK ,LINKEDIN, TWITTER, GOOGE+, YOUTUBE ו/או במדיה /ות שחבריך / קולגות שלך נמצאים והפלטפורמה נוחה לך לשימוש.
  6. להוסיף חדשות, מבצעים, מאמרים, אירועים, סרטים וכד' באתר שלך ולקדם אותם במדיות חברתיות.
  7. אם אתה מוסיף תכנים לאתר שלך לעיתים תכופות, ו/או אם אתה מקים אירוע רב משתתפים או מעביר סדנאות וקורסים, ו/או אם הינך נישה מובילה בתחומה, שלח ניוזלטרים קצרים וממוקדים.
  8. אם הינך מעוניין לחדש או לשנות את האתר או התכנים, עשה זאת בצורה מקצועית. אל תבזבז את המשאבים שהושקעו עד כה. להיפך, תשתמש בהם כדי להזניק את העסק.

ראו מה אנחנו מציעים לעסקים: מחירון בניית אתרים

למידע נוסף התקשרו עוד היום. יש לנו מחירי קורונה לעסקים.
054-4772153